Gyro Conference: Schibsted Sales Awards 2015

Schibsted Sales Awards 2015

Gyro var for andre år på rad med på å utvikle og gjennomføre Schibsted Media Groups største ansattesamling: Schibsted Sales Awards.

Et av Skandinavias største mediekonsern er midt i en omfattende transformasjon: en internasjonalisering der produktutvikling og salg skal foregå på tvers av etablerte merkevarer med sterke lokale kulturer, parallelt med full digitalisering der nye fagfelt og metoder blir sentrale for måten Schibsteds ansatte jobber på.

Schibsted Sales Awards er en sentral satsning i konsernets arbeid med å bygge en sterk og tydelig felles kultur i denne transformasjonen, og ble i år gjennomført for 8. gang. Arrangementet er etablert som en milepæl i Schibsteds internasjonale salgsmiljø, med høye forventninger til kvalitet og opplevelsesverdi. Gyro bistod også i år med en 360 graders leveranse til dette arrangementet, inkludert alt fra konseptutvikling, innholds- og manusutvikling, visuell utforming, mediaproduksjoner, regi, programleder-trening og artistvalg – til påmelding, reise og logistikk, og ikke minst gjennomføring og prosjektledelse – alt med kontinuerlig fokus på helhet, budskap og kvalitet.

Schibsted vektlegger verdien av å samle ansatte på tvers av merkevarer og avdelinger og vi er stolte av å få være med på å skape en møteplass som motiverer og bygger dette dynamiske fellesskapet som gir Schibsteds stadig mer sammensatte gruppe av kolleger opplevelser som står igjen som felles referanser i et nytt og utfordrende landskap – opplevelser som setter spor.