Gyro utfordrer stadig det tradisjonelle eventformatet og lanserer nå nytt forretningsområde – Brand Activation.
Brand activation er live-opplevelser som bygger merkevare og styrker omdømme mellom merkevare og målgruppe. Opplevelsene inviterer målgruppen til å engasjere seg direkte med merkevaren, enten fysisk, digitalt - eller helst i kombinasjon.
Det handler om å bygge tillit, troverdighet og varige relasjoner ved at målgruppen engasjerer seg i merkevaren på sine premisser. Opplevelsene gir merkevaren selv interessant innhold i egne kanaler, men målsettingen er også å skape historier som målgruppen selv ønsker å dele og som får fortjent oppmerksomhet.
Mekanismer vi benytter her er særlig sterke i lanseringseventer vi for eksempel har gjort for Netflix. Men også for å bygge sterk intern kultur gir denne type opplevelser god effekt.
Brand activation kan benyttes i både B2B og B2C kampanjer, aktivisering av sponsorat, lanseringer, intern kulturbygging og mye mer.
Ta kontakt i dag for nærmere presentasjon.
Netflix Ragnarok S02 Lansering
Se flere case her.