Race 4 The Future

I et mildt sagt turbulent marked, preget av oljeprisfall og koronapandemien, valgte konsernledelsen i DNB å produsere en TV-sending for å nå ut til sine 10000 ansatte. Sendingen skulle lansere oppdatert strategi, med et underliggende budskap om «ett lag og flere race». Gyro stilte opp for å sørge for en profesjonell studioproduksjon og et helstøpt produkt.

I 2017 lanserte DNB, med hjelp av Gyro, strategien 4 The Future i Telenor Arena. Den gangen inviterte man alle ansatte. Det var selvsagt uaktuelt i 2020, men kjennskap til kunden og deres visuelle profil, samt innsikt i deres strategi og fokusområder, gjorde det lettere for oss å hoppe om bord.

Med fulle kalendere og tidspress blant konsernledelsen i landets største bank, ble kabalen for opptakene lagt. Og etter pinsehelgen kunne et 50-minutters tettpakket og gjennomarbeidet program sendes til 10000 DNBere verden rundt. At over 8000 så sendingen, vitner om engasjement.

DNB Race 4 The Future

«Gyro kjenner oss godt. Det var derfor naturlig å samarbeide med dem om innhold, regi, design og produksjon. Sammen laget vi en proff sending med tydelig innhold – og vi har fått positive tilbakemeldinger fra hele DNB.»

Julie Ragnhild Andersen, Kommunikasjonsrådgiver i DNB

«Det hele gikk over all forventning. Makan til proffe, fleksible og serviceinnstilte folk skal vi lete lenge etter. Takk for fantastisk god hjelp.»

Vibeke Norum Monsen, Divisjonsdirektør internkommunikasjon, DNB

«Gyro bistod oss i planlegging og lansering av ny strategi i 2017. Det var naturlig for oss å jobbe med dem med lansering av ny strategi i 2020 – denne gangen annerledes og heldigitalt.»


Thomas Midteide, Konserndirektør kommunikasjon, DNB

Gyro er stolte og ydmyke over å få ta del i utviklingen av en av de viktigste finansielle institusjonene i landet.

Kontaktperson