Race 4 The Future
I et mildt sagt turbulent marked, preget av oljeprisfall og koronapandemien, valgte konsernledelsen i DNB å produsere en TV-sending for å nå ut til sine 10000 ansatte. Sendingen skulle lansere oppdatert strategi, med et underliggende budskap om «ett lag og flere race». Gyro stilte opp for å sørge for en profesjonell studioproduksjon og et helstøpt produkt.
I 2017 lanserte DNB, med hjelp av Gyro, strategien 4 The Future i Telenor Arena. Den gangen inviterte man alle ansatte. Det var selvsagt uaktuelt i 2020, men kjennskap til kunden og deres visuelle profil, samt innsikt i deres strategi og fokusområder, gjorde det lettere for oss å hoppe om bord.
Med fulle kalendere og tidspress blant konsernledelsen i landets største bank, ble kabalen for opptakene lagt. Og etter pinsehelgen kunne et 50-minutters tettpakket og gjennomarbeidet program sendes til 10000 DNBere verden rundt. At over 8000 så sendingen, vitner om engasjement.
Julie Ragnhild Andersen, Kommunikasjonsrådgiver i DNB
Vibeke Norum Monsen, Divisjonsdirektør internkommunikasjon, DNB
Thomas Midteide, Konserndirektør kommunikasjon, DNB
Gyro er stolte og ydmyke over å få ta del i utviklingen av en av de viktigste finansielle institusjonene i landet.